Here



Here is the Holy Spirit,
who dwells in me and guides me;
who loves me as the way I am and never forces me to do things I dislike;
who has also humours and fills me with not falling-down, crying, shouting, and extreme acts alike, but, instead,
fills me with the most comfortable way to me.

Though the experience was not as expected,
I did, however, pray that He worked according to His will,
and come to think of it now,
I am shocked by His great love and mercy on me,
for He really loves me as the way I am.

Glory and praises be to You,
my God.

---
聖靈在此
那住在我心並引領我的聖靈
那按著我本相愛我,並從不逼迫我做我不喜歡的事情的聖靈
那有幽默感,並不以擊倒、大哭、大叫及類似激烈的動作充滿我
反倒是以我覺得最舒服的方式充滿我的聖靈
在此

雖然那經歷與我原本所想像不一
但我卻真是禱告:憑祢意行
而現在想想
我真是對祂那偉大的愛與憐憫感到震撼與敬畏
因祂真是按著我的本相愛我

願榮耀與讚美歸給祢
我的神

Comments