I Love U


I Love U (on flickr)


This is the only hand-written "I Love U" that I ever got from my girlfriend (well... ex now... and yes, that's my arm...). Just want to use this photo to share a song, which is downloadable here. (Copyright: GRproject)

沒有一天停止愛你

經過了 你的窗前 一張憔悴的臉
留下了 我的安慰 盼望你會發現
我只想再看見你純真笑臉
而你的心 卻依然在徘徊

你投遞了 你的眼淚 寄向無垠天邊
我留下了 我的眼淚 凝成繁星點點
每夜等你抬頭 望著你的眼
想對你說

我沒有一天停止愛你
沒停止擔憂你的疲憊和傷心
沒有一天想要忘了你
我的真心會永遠和你在一起

Comments